Met leuke meid en Speedfight-scooter zocht Peugeot Matthijs op voor reclame-filmpje

Hou je nog een beetje energie over voor later!‘ Storytelling als moderne vorm van reclame voor de Peugeot Speedfight. Een mini-docu. Nee, niet zo meer, maar op naar Matthijs uit Winssen met mooie scooter en mooie meid. Om dubbel indruk  te maken op zijn voetbalvrienden. Dat werkt. Lachen? Tja. Een creatie voor scooter-

doelgroepers gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko.

Lees ook:Zijn moeder is een scooter. Zijn vader is een auto. De Peugeot BB1
Lees ook:Wakker schrikken met horrortrailer McDonald’s Euroknallers
Lees ook:Gratis scooter als reclame bij Woonsquare, maar wat is gratis…
Lees ook:Waarom zit ze zo raar op die scooter? Weer een prachtadvertentie Wonderbra
Lees ook:Staatsloterij Radioadverteerder van het jaar, beste radiospotjes: Vodafone, Cup-a-Soup en ProRail

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.